något att tänka på?

Jag funderar, och funderar men jag kan inte komma på vad jag funderar på. Vem är jag? jag vet inte vem jag längre är. Är jag en egen person eller är jag en på hittad figur som egentligen inte finns. Många gånger har jag funderat på det, Tänk om jag är den ända människan på jorden. Tänk om jag bara fantiserat ihop allt runt om kring mig för att få någon att gilla, skratta med, något att älska, något att hata, någon att ogilla, och den där personen som jag egentligen inte bryr mig om. som inte till hör någon av kategorierna. Tänk om jag egentligen bara sitter i ett hörn och fantiserar ihop saker som ska hänt, och som jag själv inte är medveten om. Hade jag varit lite mer medveten kanske om jag kunnat så skulle jag lätt vilja ändra på saker som hänt. Kunna spola tillbaka tiden låta allt bli so vanligt. Låta Issa komma tillbaka till klassen låtit alla mina kära och nära stanna vid min sida ressten av livet. För ingen vill ju bli lämnade alldeles ensam, vilket jag just nu känner. Oavsett om jag har massa vänner runt om kring mig som jag kan vända mig till så känner jag mig helt ensam på jorden. Ni kanske ser att jag skrattar och pratar och har kul men innerst inne bubblar massa frågor som jag inte kan finna några svar på. Även saker som jag inte kan lösa, saker jag sörjer dag ur och dag in.

Kommentarer
Skrivet av: Issa

Du är stark! även om det är jobbigt så vet jag att du kommer klara vad det nu än är ! även om jag bor längre bort kommer jag alltid finnas vid din sida, bara ett samtal bort <3

2012-01-11 @ 20:35:09

Lämna ditt meddelande här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0